Perličky z roku 2012:

  1. :-) Šaman01.jpgMáme tu krásnou perličku, která se týká posledního příkladu se šamanem Stáhllišcekůžizaživa. Autoři řešení došli k neuvěřitelnému závěru, že pravděpodobnost je 1,5.
  2. Šaman02.jpgOriginálně graficky řešený příklad 10 se šamanem přišel od týmu Jana Kopačky z Gymnázia, Plzeň, Mikulášské nám. 23  Příklad je vyřešen správně a je ohodnocen koeficientem 1,00.
  3. :-)Šaman03.jpg Zde je také snaha o grafické řešení příkladu 10, bohužel příliš odvážná a nesprávná.
  4. Šaman04.jpgVzorově zpracované řešení příkladu 10 od týmu Michala Buráně z Gymnázia JAK a JŠ Uherský Brod.
  5. Zlomky01.jpg Precizní zápis řešení příkladu 7 se zlomky od týmu Martina Dvořáka z SPŠE a VOŠ Pardubice.
  6. :-) ZLomky02.jpg "František mohl dosáhnout 3,11 (periodických) výsledků." (Příklad 7 se zlomky.) 
  7. Zlomky03.jpg Slohová práce na téma "zlomky" od týmu Ondřeje Baslera z Gymnázia Jana Keplera  (hodnocená koeficientem 1,00!!!).
  8. :-) Komar01.jpg U tohoto zaslaného řešení jsme vůbec neodhalili myšlenkový pochod autorů. Pouze díky tomu, že papír označili číslem 1 a nahráli ho do "příkladu 1", tak víme, kam přiřadit koeficient 0,00.
  9. :-D Komar02.jpg Krásný komár... BZZ...
  10. Komár03.jpg Krásně rychlé a správné řešení příkladu 1 s komárem od týmu Jakuba Vančury z Gymnázia, Brno, Třída kpt. Jaroše
  11. Komar04.jpg A ještě jedno precizní řešení příkladu s komárem od týmu Daniely Pellerové z Gymnázia Grosslingová.
  12. Sin01.jpgVelmi pěkně popsané řešení příkladu 2 od týmu Jiřího Oskara Zmeka z Arcibiskupského gymnázia v Kroměříži.
  13. Sin02.jpg Geniální řešení příkladu 2 od týmu Martiny Chamrové z Gymnázia Oty Pavla.
  14. Goniom01.jpg Systematické řešení goniometrické rovnice v příkladu 3 od týmu Filipa Havla z Gymnázia Christiana Dopplera.
  15. :-) Goniom02.jpg Ukázkově špatný manévr s funkcí cos(x) v příkladu 3. !!! Není možné nahradit písmena "cos" něčím jiným a vesele to násobit argumentem "x" !!!!
  16. Gonim03.jpg Ukázkové a korektní řešení příkladu 3 od týmu Pavla Kotaly z Gymnázia a SOŠ, Nový Jičín. 
  17.  

MATEMATICKÉ INŽENÝRSTVÍ

Studijní obor Matematické inženýrství je jedním z oborů programu Aplikované vědy v inženýrství na Fakultě strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně.  

DNY OTEVŘENÝCH DVEŘÍ na Fakultě strojního inženýrství VUT v Brně proběhne v pátek 13. 1. 2017

Studenti oboru Matematické inženýrství, doktorského oboru Aplikovaná matematika a doktorského oboru Inženýrská mechanika se výraznou měrou podílejí na organizaci celé olympiády.

MATEMATIKA ONLINE

Anketa

Jaká forma matematické olympiády je pro vás atraktivnější ?